Originally posted by Knulletje
View Post
I'm in luv. | WK IFBB Woman Italie 2009 |
Collapse
X
-
Luister kerl,
niet de hele wereld toont zijn lichaam DUS is het niet normaal. We wijken af van de standaard. Feit.
ik heb er verder geen oordeel over, je moet lekker zelf weten wat je doet.
Alleen kan je een ander niet Moreel dwingen om daar aan mee te doen.
Als jij meent te moeten denken dat il me schaam, be my guest.
Voor de mensen die wel normaal kunnen redeneren: het een volgt niet uit het ander.
U kunt zich afvragen of het nodig is om de wereld te tonen hoe je progressie is. Ik heb slechts de bevestiging nodig van de mensen die mij de moeite waard zijn of van hen die er zeker weten verstand van hebben. De mening van overigen doet mij niet zo veel, zelfs niet als die louter positief is.
Vwb de atleten op een podium: die zal ik nooit veroordelen. Hun keuze, hun sport en hun passie. De mening die zij krijgen op het podium heeft een functie en een resultaat dat er toe doet. Dat gaat iets verder dan pure zelfverheerlijking.
Reden van dit topic was het delen van wedstrijdinfo. Als dat keer op keer zal leiden tot discussies op ondermaats niveau met ongelijkwaardige deelnemers dan blijven de wedstrijdtopics weg. No problem.
Je kunt niet aannemen dat iedereen dezelfde behoeft en en gebrwk aan erkenning heeft zodat alles online komt. Als je dat niet snapt, dan is het erg slecht met je gesteld.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostFout Ash, als je naar het strand gaat wil je genieten van de zon maar op het strand zijn is ook kijken en bekeken worden.
Waarom denk je dat mensen in januarie plotseling allemaal naar de sportschool gaan, omdat ze er goed willen uitzien tijdens de zomermaanden.
e:
Ik ben toch altijd een liefhebber van zon, zee en strand geweest, en nog steeds.
Dikke pens dat ik had ging ik ook naar het strand en dan ging ik niet om bekeken te worden, want zo spectaculair zie ik er ook niet uit. Wellicht deze zomer een stuk beter maar ikzelf ga naar het strand om lekker bruin te worden en van de mooie dames te genieten.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDaar verschillen we dan van mening m8.
Ik ben toch altijd een liefhebber van zon, zee en strand geweest, en nog steeds.
Dikke pens dat ik had ging ik ook naar het strand en dan ging ik niet om bekeken te worden, want zo spectaculair zie ik er ook niet uit. Wellicht deze zomer een stuk beter maar ikzelf ga naar het strand om lekker bruin te worden en van de mooie dames te genieten.
Iets moois? Kijk jij naar vrouwen met een dikke pens? Denk je dat zij naar mannen met een dikke pens willen kijken. Op het strand is het wel degelijk een spelletje van kijken en bekeken worden. En ik zeg niet dat het bij iedereen zo is maar toch wel bij de meerderheid.
Comment
-
Originally posted by knoefje View Posten de uitslag is
"
Bodybuilding -55kg
1.Anne Freitas (he, os je vriendin)
2.Irina Munteau
3.Olga Puzanova
4.Nathalie Foreau
5.Alina Cepurniene
6.Eva Horvathova"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Originally posted by Osterich View PostAantrekkelijke vrouwen gaan in mijn ogen niet samen met bodybuilding.
Daarbuiten vind ik het wel weer een wereldprestatie van die vrouwtjes om zo op een podium te staan, een uitzondering daar gelaten.Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %"Where others see trouble.. I see opportunities"
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment